»Dobila sva vse drugo, super posnetke belke in šele pozneje na drugi lokaciji tudi prsk. Včasih želiš posneti kaj določenega in potem ujameš kaj drugega, česar nisi pričakoval.«
»Zato ker je svetloba drugačna, saj se s tem posnetkom pregleduje tudi obrabljenost ceste, posnetki pa so v primeru dežja slabši.«
»Narava je vedno glavna in človek se ji mora prilagajati, tudi s kamero. Moraš jo spoštovati in spoznavati, da se dobro pripraviš na snemanje. Če je ne spoznaš dodobra, se ti lahko zgodi nesreča ali pa ne dobiš posnetkov, ki jih želiš.«
»Posnela sta 18 ur odličnih posnetkov, ki sta jih ponoči prepisovala na trde diske in popisovala.«
»Pretresena sem, ko vidim, kakšna je neizmerna moč narave in kaj vse je uničeno. Z grozo gledam posnetke poplav, uničenih hiš, cest in preostale infrastrukture. Vsaka smrtna žrtev je preveč.«
»Če bi bili osebni podatki nenapovedano izpostavljeni, bi jih lahko namesto vnaprej prepovedanega celotnega prenosa sej pozneje izločili iz posnetka.«
»Pivka ne zanima 'toliko sam posnetek, ki ga naredi s kamero, ampak se ta čarovnija pri njem začne po tem.'«
»Tudi posnetki so z različnih terenov – zato ima vsaka pesem drugačno barvo in zvok. Snemali smo tako v studiu kot v cerkvi, ob potočkih, slapovih, v dežju, ob morju ... Tudi glasbeniki so iz različnih glasbenih svetov in kultur. Igrajo na različne svetovne instrumente, kot so nyckelharpha, arabska lutnja, sarod, harmonika, violina in še kaj.«
»Ta meja je zelo tanka. Posnetek si zelo želiš in včasih moramo žival malo pretentati, a še vedno ostati v mejah etičnega.«
»Rada se natančno pripravim za snemanje, veliko preberem in raziskujem, si pogledam oddaje in še kaj drugega. Tu pa si pred odhodom nisem mogla čisto dobro predstavljati, kako bo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju